top of page

האם אתה יודע לייצר סיבה מספיק משכנעת למה כדאי לקנות *דווקא* ממך?



כל אנשי השיווק היום אומרים שוידאו הוא הדרך היעילה ביותר לקדם את העסק או המותג שלך.


הם מפנים אותנו לכל מיני סטטיסטיקות של שיווק בוידאו כדי לנסות להסביר לנו עד כמה זה רציני: אחוזי המרה גבוהים, שיפור ב-SEO, תשומת לב מוגברת וכו'.... אבל יש כאן משהו עמוק יותר:


וידאו יוצר את המרחב לפתח קשר אישי בינך לבין הקהל שלך.

יש כמובן עשרות שיטות לעשות את זה עם סוגי הוידאו השונים, אבל העניין הוא שכולנו יודעים שבאופן בסיסי קל יותר להראות משהו במקום להסביר אותו. וכפי שאומרים, "תמונה שווה אלף מילים". אז כמה שווה סרטון?

אבל וידאו הוא לא "הוקוס פוקוס". הוא כלי שצריך לדעת איך להשתמש בו בחוכמה. הוא לא הסטטיסטיקות והמספרים, כי הם לא רלוונטיים בכלל לעסקים שלא יודעים לנצל את התכונה הכי חשובה שלו, שהיא באופן ברור היתרון המובהק שלו: וידאו הוא שכפול מדויק של המציאות. ודווקא זה בדיוק מה שהופך אותו לכלי הכי חזק בעולם העסקים. הוא מאפשר לך לנהל עם הקהל שלך תקשורת אישית - כי הוא נותן את התחושה לצופה שהוא נמצא ממש שם, במציאות, ביחד איתך.

וכמו בפגישה אמיתית - פנים מול פנים,

זה המעמד הכי מתאים להציג את עצמך למי שיושב מולך. להתחבב עליו. לרכוש את האמון שלו. להוכיח לו שהוא יכול לסמוך עלייך. לתת לו את התחושה שהוא בידיים טובות.


כל אלו הם קריטריונים עוצמתיים בתהליך השכנוע כי הם מסתמכים על עקרונות פסיכולוגיים בסיסיים:

הם מספקים ללקוח סיבות שעונות גם על הצרכים הרציונאליים אבל בעיקר על הצרכים הרגשיים. ובמקום "להטיף" לו דקות ארוכות בניסיון להסביר לו למה דווקא אתה, למה דווקא ממך, למה אתה שונה מהאחרים. אין דרך טובה יותר לשכנע אותו בזה - מאשר פשוט להראות לו.



>> לקבלת תוכנית פעולה מותאמת אישית להצמחת העסק שלך עם וידאו: לחצו כאן


25 צפיות0 תגובות
מדריכים, טיפים וכלים לצמיחה עסקית

מוכן לקחת את השיווק הדיגיטלי שלך
לשלב הבא באמצעות וידאו?

הירשם לרשימת התפוצה שלנו וגלה את הסודות של שיווק בוידאו לעסקים!

אנחנו שולחים מיילים תקופתיים (כן כן, בלי ספאם כל שני וחמישי...)

שבכל אחד מהם יש משהו לכולם:


החל מבעלי עסקים בתחילת דרכם, ועד למשווקים מנוסים שמחפשים את הטיפים והטריקים העדכניים ביותר.

 

ניתן לך עצות פנימיות כיצד ליצור סרטונים שמשפיעים, מעודדים מעורבות של לקוחות ומגדילים את המכירות שלך. בנוסף, תהיה מהראשונים לקבל עדכונים על השירותים והמוצרים החדשים "שוברי-השוויון" שאנחנו משיקים עבור עסקים.

bottom of page