GO VISUAL OR DIE: למה היום שיווק בוידאו הוא דבר הכרחי בעסקים

עודכן ב: 19 נוב 2019

אימוץ חדשנות הוא משהו שמאז ומתמיד נתפס כקריטריון להבעת מעמד חברתי. באחד מהספרים המפורסמים ביותר בעולם בנושא, אף הרחיבו וחילקו את האוכלוסיה ל-3 קטגוריות עיקריות:

המאמצים הראשוניים, הרוב הגדול, והמאחרים.

בעולם העסקים זה קצת שונה.

בעסקים אתה לא באמת יכול להרשות לעצמך להשתייך לקבוצת המאחרים, כי היום, בעולם כל כך תחרותי - כל מי שמאחר פשוט נזרק אחורה וגווע לאיטו. והיום, כשמדובר בשיווק לעסקים, השאלה של כל מקצוען בתחום היא: "למה אתה עדיין לא משתמש בוידאו?"


וכשנשאלת השאלה הזאת, התשובה היא בדרך כלל מלאת תירוצים.

- "זה מסובך מדי, יקר מדי ולא בתקציב הזעיר שלנו" - "זה לא רלוונטי לשוק שלנו" - "אנחנו חנות קטנה, אין לנו צורך בוידאו" - "זה לא הזמן, רק עכשיו התחלנו דברים בדיגיטל" - "אני לא רוצה להוסיף עוד מטלות ל- TO-DO LIST" - "אין לזה באמת ערך בשבילנו" - "זה רלוונטי רק לקהל הצעיר" - "אני בן [-תכניסו פה כל גיל-] ואין לי את היכולות לעשות וידאו" - "תקציב השיווק שלי הולך על דברים אחרים"

מה שבעלי העסקים האלה לא מבינים הוא שוידאו זה כבר לא משהו אופציונלי. לא משנה מה השוק שלך או מה בדיוק העסק שלך - שיווק בוידאו כיום הוא חיוני:

או שתאמץ את הכלי העסקי הזה, או שתהפוך ללא-רלוונטי בשוק.

למה וידאו צריך להיות הבסיס בתוכנית השיווקית של העסק שלך

מתוך הנחה הגיונית שרובכם מחפשים להישאר בעסקים, אני מתעקש שתתחילו לחקור את המדיום הזה.

כולם אומרים היום שוידאו הוא הדרך היעילה ביותר כיום להתבלט ולהציג את המותג שלך. סטטיסטיקות של שיווק בוידאו מוכיחות את הטענה הזו (בהמשך הפוסט).

אבל מה עומד מאחוריה?

כאן מדובר במשהו עמוק יותר:

וידאו יוצר את המרחב לפתח קשר אישי בינך לבין הקהל שלך.

יש כמובן עשרות שיטות לעשות את זה עם סוגי הוידאו השונים, אבל העיניין הוא שכולנו יודעים שבאופן בסיסי קל יותר להראות למישהו משהו במקום להסביר אותו. וכפי שאומרים, "תמונה שווה אלף מילים".

אבל אתה יכול לדמיין כמה מילים שווה סרטון?

אין עוד כלי כזה (חוץ מאשר להיות עם לקוח באופן אישי). סרטון אחד יכול לדבר לאלפי אנשים בו זמנית בכל רחבי העולם, 24/7/365. אתה יכול לדמיין את האפשרויות? לא רק שזה חוסך לך זמן, זה גם מרחיב באופן דרמטי את טווח התפוצה שלך.

עוד לא השתכנעת? אז נמשיך:

15 נתונים סטטיסטיים שיפילו לכם את הלסת על שיווק בוידאו [2019]

(למה אתה צריך להתחיל לייצר תוכן וידאו בעסק שלך עוד היום)


אחרי שתראה את הנתונים הסטטיסטיים האלה על שיווק בוידאו, אתה תבין שמדובר פה במשהו שהוא כל כך חיוני להצלחה שלך ושל העסק שלך, ואני מניח שזה יהיה הרבה יותר ברור למה אתה צריך לנצל את הכלי הזה.

לא אתמול. עוד היום. הנה:


1. וידאו מושך כ-300% יותר טראפיק ועוזר לטייב ולטפח לידים. (MarketingSherpa)

2. הוספה של וידאו לעמוד הנחיתה שלך יכול לשפר את יחסי ההמרה באתר ב-עד 80%. (Unbounce)

3. לאתר יש פי 53 יותר סיכוי להגיע לעמוד הראשי בגוגל אם יהיה בו וידאו. (Insivia)

4. כמעט 50% מהמשתמשים באינטרנט מחפשים סרטונים על מוצר או שירות מסויים לפני שהם נכנסים לחנות. (Hubspot)

5. וידאו באתר מגביר טראפיק אורגני מחיפוש בכ-157%. (Conversion XL)

6. 25% מהמותגים מפרסמים סרטונים בכל שבוע. (Buffer)

7. 85% מהצרכנים רוצים לראות יותר תוכן וידאו ממותגים. (Hubspot)

8. 65% מהמנהלים נכנסו לאתר של הגורם המשווק + 39% התקשרו אליו בטלפון לאחר שצפו בסרטון שיווקי שלו. (Forbes)

9. 97% מהמשווקים אומרים שוידאו עזר למשתמשים לקבל הבנה טובה יותר על המוצרים או השירותים שלהם. (Hubspot)

10. 52% מהמשווקים אומרים שוידאו הוא סוג התוכן עם יחס החזר על השקעה (ROI) הטוב ביותר (Hubspot)

11. הוספת וידאו למיילים שלך יכול להגביר שיעור הקלקה (CTR) ב-300%. (Hubspot)

12. מחצית (50%) מהצופים בגילאי 18-34 אומרים שהם יפסיקו את מה שהם עושים כדי לצפות בוידאו מהיוצר האהוב עליהם. (Google) 13. בממוצע, אנשים מקדישים פי 2.6 יותר זמן בעמודים עם וידאו מאשר בעמודים בלי. (Wistia)

14. 64% מהצרכנים יבצעו רכישה אחרי שצפו בוידאו ממותג במדיה החברתית. (Tubular Insights) 15. וידאו צפוי להוות כ-82% מהטראפיק באינטרנט עד 2021. (Cisco)



איך וידאו יכול להטיס את השיווק שלך במדיה חברתית ובדיגיטל

היום רשתות חברתיות הם המקום שבו רוב החברות המוצלחות מפרסמות באופן פעיל.

בעבר רוב הפרסום היה במדיה המסורתית (עיתונים, טלויזיה, רדיו וכו').

אז למה זה השתנה כל כך הרבה? כי הקהל הצביע בידיים:

כמעט כולם נמצאים ברשת כזו או אחרת, ומבלים בה שעות ארוכות בכל יום. לכל רשת חברתית יש אסטרטגיה משלה - אך רובן מאפשרות וידאו, וזה נראה שהמפתחים רק מוסיפים יותר ויותר יכולות וידאו יותר לפלטפורמות שלהם. דוגמה אחת מושלמת היא פייסבוק, שבעבר נמנעה מלהטמיע וידאו כחלק מהפלטפורמה, והיום זו היא שמאמצת אליה את הוידאו באופן נרחב: פייסבוק Stories, פייסבוק Live ועכשיו פלטפורמת התוכן שלהם, פייסבוק Watch, מבהירים כי התוכן המועדף והמקודם ביותר נע במהירות לכיוון וידאו.


למה שיווק במדיה החברתית עובד?

כי אתה נמצא איפה שהלקוחות שלך נמצאים.

אתה מציע ללקוחות שלך מה שהם צריכים, כשהם רוצים את זה, ואיפה שהם מבלים את הזמן שלהם.

ואתה יודע מה סוג הקמפיין שמספק הכי הרבה תוצאות במדיה החברתית?

זה צריך להיות ברור כבר עכשיו.

נכון. זה וידאו.


#שיווקבוידאו #סטטיסטיקותשיווקבוידאו #שיווקלעסקים

© 2019 Go Visual. All rights reserved.