מכין סרטון...


לנוכחות של העסק שלך בדיגיטל
חסר את המרכיב הכי חשוב: אותך.
היום, להתבלט בין כל הרעש בדיגיטל זה עניין קריטי עבור עסקים אם הם מחפשים להכניס עוד לקוחות, להגדיל את הפעילות העסקית ולהפוך לשחקן משמעותי בתחום העשייה שלהם.
בעידן שבו כולם מפרסמים ONLINE - יש דרך אחת לעשות את זה:
כולם היום משחררים כמויות אדירות של תוכן, מה שהופך את התחרות על תשומת הלב של הקהל - לקשה במיוחד:
כל האינטרנט פשוט מוצף במידע, תכנים שיווקיים ופרסומות.
כל אחד טוען שהוא הכי טוב. שהוא הכי איכותי. שהוא הכי מקצועי.
לכן אנשים כבר עברו למצב של "קשב סלקטיבי" - הם לא מעוניינים יותר לשמוע את כל הרעש מסביב, והם כבר לא מאמינים לכל אחד.
הם מקשיבים אך ורק למי שיודע ליצור איתם חיבור ברמה האישית.
למה וידאו הוא הכלי השיווקי הכי חזק כיום עבור העסק שלך?
כשהדרישה לאותנטיות גוברת, החוק החדש בעולם העסקים הוא "אל תגיד - תראה". נשאר רק כלי אחד בעולם שיכול ליישם את זה:
וידאו מהווה כיום כ-85% מהתוכן הנצרך בדיגיטל, והוא צורת המדיה היחידה שמאפשרת ליצור חיבור אישי ולבנות אמון עם הקהל באופן מלא.
GO VISUAL נוצרה כדי לעזור לעסקים לצמוח דרך הדיגיטל עם שיטה ייחודית של העברת מסרים, הגדלת המכירות ויצירת הזדמנויות עסקיות חדשות באמצעות סרטונים אסטרטגיים חכמים.
בניגוד לחברות הפקה אחרות, אנחנו לא מאמינים בלהפיק סרטונים "תדמיתיים": כאלה שבמקרה הטוב אולי נראים יפה - אבל אין להם שום אפקט שכנועי על הצופה.
המשימה שלנו היא לבנות לך כוח ע"י הפקת נכסי וידאו אסטרטגיים שיגרמו לקהל היעד שלך להכיר אותך, לאהוב אותך ולהאמין לך -
כך שלכל מהלך עסקי שלך תהיה השפעה בלתי ניתנת לעצירה.
המשימה שלנו
< הכלים שלנו >
כך נוכל לעזור לך להצמיח את העסק שלך:
וידאו
מוכוון תוצאה
המטרה שלנו היא לא סתם להפיק לך וידאו,
אלא לפתור באמצעותו צורך קונקרטי
בעסק שלך.
בין אם זה לייעל את תהליכי העבודה, להכניס יותר לידים,
להגדיל את הרווח מכל לקוח, להסביר את הקול הייחודי שלך
או לבנות מסביבך את הקהל בתחום שלך -
כל סרטון שאנחנו מפיקים הוא כלי שנועד לפתור בעיה
ספציפית בעסק שלך על מנת להניע העסק קדימה.
פיתוח עסקי
אסטרטגי
אנחנו מבינים איך עסקים עובדים -
ומשתמשים בוידאו ככלי אסטרטגי
לפיתוח העסק שלך.
מהי שיטת המכירה הכי חזקה שלך? איך אתה מושך לקוחות?
האם אתה מבזבז זמן יקר בלהסביר את העסק בפגישות?
אנחנו בוחנים את היעילות של התהליכים בעסק שלך,
מנתחים מה חוסם אותו מלצמוח - ומציעים לך
פתרונות בוידאו שישחררו את צוואר הבקבוק.
שיווק
מכפיל השקעה
וידאו הוא לא רק "אופציה"
באסטרטגיה השיווקית של עסקים בדיגיטל -
אלא המרכיב ההכרחי להצלחה של קמפיינים.
וידאו ממשיך להוכיח שהוא הכלי השיווקי החזק ביותר כיום
בדיגיטל - והסטטיסטיקות מוכיחות שהפער רק הולך וגדל.
אנו יודעים למנף וידאו בצורה היעילה ביותר לעסק שלך,
למצות את הפוטנציאל השיווקי שלו עבורך -
ולייצר לך אחוז משתלם של החזר על השקעה (ROI).
טכנולוגיות
"שוברות-שיוויון"
העתיד של הוידאו כבר כאן:
למה להיגרר עם הישן, כשאפשר לטוס בחדש?
בזמן שרוב תעשיית ההפקות מתמקדת בציוד הכי חדש -
אנחנו מתמקדים ביכולת של הלקוח שלנו להעביר את המסר
שלו בצורה הכי יעילה ומשכנעת שאפשר. לצורך כך
אנחנו משתמשים בטכנולוגיות שמקדימות את זמנן בשוק
- המשנות לחלוטין את האופן שבו אנשים צופים בסרטונים
שלך ובכך מגבירות את יכולות השכנוע והמכירה שלך.
תהליך ההפקה:

by
YANIV KIRSHON
Founder & CEO
Go Visual
יזמות היא דבר שראוי להערכה.
יש כל כך הרבה בעלי עסקים ונותני שירותים שיש להם מוצר מצוין,
או שירות שיכול לשפר את החיים של אחרים.
אבל כשזה מגיע להצגת הערך הייחודי שלהם, ביסוס הסמכות המקצועית בתחומם ובסופו של דבר הגדלת העסק - משהו פשוט נתקע.
אני רוצה לתת את הכלים הכי משפיעים בעולם העסקים בידיים של יזמים כמוך ולהתחיל להניע יחד איתך את הצמיחה האדירה של העסק שלך.
וזו לא סתם עוד איזו מנטרה, כי היום כולם יודעים -
עסקים עושים עם אנשים.
יניב קירשון הוא מפיק ואסטרטג וידאו, עם ניסיון של מעל עשור בניהול שיווק והפקה עבור החברות המובילות במשק הישראלי.
בוגר הפקולטה לתקשורת של המרכז הבינתחומי הרצליה ואוניברסיטת זפלין בגרמניה, מוזיקאי בעברו. יוצר תוכן. איש של אנשים.
טוענים שאלות נפוצות... אנא המתן
רגע, יש לי כמה שאלות...
למה כדאי לי לעבוד איתכם?
רק שמאז -
שוק הדיגיטל השתנה באופן דרסטי, וכך גם הצרכים של הלקוחות:
אז מצד אחד,
יוצרי וידאו וצלמים פרילנסרים יכולים להיות אנשים טכניים מצויינים מבחינת עבודה עם מצלמה, אבל אין להם הרבה מה להציע בכל מה שקשור לייעול תהליכים עסקיים, חידוד המסרים ופיתוח אסטרטגיות שיווקיות בכדי לייצר לך החזר על ההשקעה שלך.
אבל
עם Go Visual, אתה מקבל את הכל:
✔ מומחי וידאו שעבורם ההצלחה שלך היא העדיפות העליונה
✔ ייעול ושידרוג תהליכים בעסק שלך כדי לחסוך לך ביזבוזי זמן, כסף ומשאבים
✔ טכנולוגיות "שוברות שיוויון" ייחודיות שמקדימות את זמנן בשוק
לא יותר פשוט לשכור צלם וידאו?
מניסיוננו, מרבית העסקים לא מצויידים ואין להם את המומחיות או טווח היכולת להוביל בהצלחה פרויקטים של וידאו בעצמם.
איך אוכל לשמור על עלויות נמוכות ועדיין לקבל סרטון שעונה על הצרכים שלי?
לא תמיד יש צורך בתקציב הפקה גדול בכדי להשיג את היעדים שלך.
לפעמים כל מה שאתה צריך - זה סרטון מהוקצע עם מסר חד.
סרטונים "פשוטים" עובדים בצורה יותר אפקטיבית בחלק העליון של המשפך השיווקי שלך - בו אתה בונה מערכת יחסים עם הקהל שלך ע"י תוכן שמוסיף להם ערך, או בחלק התחתון של המשפך השיווקי - עם תוכן שמתגבר על התנגדויות למכירה.
אבל על מנת לבנות ערך סביב המוצר או השירות שלך במרכז המשפך השיווקי שלך - זהו השלב ה"שכנועי" בו הסרטונים שלך צריכים להיות יותר מרתקים, חדים ומרגשים כדי לשכנע את הצופים שמה שאתה מציע - אכן מתאים להם כמו כפפה ליד.
אלו סרטונים שצריכים לתפוס את תשומת הלב של הלקוחות הפוטנציאליים שלך ולהפוך את הפיתרון שאתה מציע להם למשהו בעל ערך סנטימנטלי רב.
על אילו סוגי סרטונים אתם בדרך כלל ממליצים לעסקים?
המבחר הוא עצום - זה מאוד תלוי בצרכים שלך.
לכן אנחנו כאן כדי לבחון את הצרכים שלך לעומק ולהמליץ על הסרטון (או סדרת סרטונים) הנכון ביותר עבור העסק שלך.
מבחינת הסוג (או ה"פורמט"), אנחנו תמיד משתדלים להיצמד לנוסחאות שכבר הוכיחו את עצמן.
ניתן להתרשם מחלק מסוגי הסרטונים השונים בלינק הבא.
אם מצאת פורמט שמדבר אליך, אל תשכח לציין זאת בפנייה שלך!
כמה זמן לוקח להפיק סרטון?
בתוך הטווח הזה יתאפשר לך ו\או לצוות שלך זמן לתת הערות ומשוב, וככל שנקבל פידבק מהר יותר לאורך התהליך, כך גם נוכל לעבוד מהר יותר ולייצר את הסרטון במינימום זמן האפשרי.
בפרויקטים פשוטים - התהליך עשוי לקחת רק ימים בודדים.
כמה זמן אני או הצוות שלי נצטרך להשקיע בפרויקט?
פרויקטים מסוגים מסוימים לא יקחו מזמנך כמעט בכלל, וידרשו רק שליחת פרטים וקבצים ו\או עינייני תיאום בלבד.
בצילומים עצמם - תלוי בפרויקט - בין שעה עד ארבע שעות.
לכל תהליך הפידבק וסבבי התיקונים - עוד שעה או שעתיים סה"כ.
מה אם אני או הצוות שלי לא טובים מול מצלמה?
ברוב הפרויקטים, אין צורך ביכולות משחק או עמידה מול מצלמה.
רוב הסיטואציות שאנחנו מצלמים הן טבעיות לחלוטין - במיוחד אם אנו מצלמים תוכן לא-מתוסרט בסגנון ראיון.
לחלופין, בפרויקטים מסוימים נשתמש בטלפרומפטר שלנו בכדי לעזור לכם להקריא את התסריט שכתבנו מראש עבור הסרטון.
בשני המקרים, אתם בידיים טובות - במהלך הצילומים אנחנו ניתן לכם את כלל ההנחיות והדגשים הנכונים - על מנת לייצר את הסיטואציה לצופים שתראה כאילו אתם עושים את זה כבר שנים, כך שתוכלו להרגיש נינוחים לגמרי.
כמובן שאנחנו תמיד שומרים את האופציה להביא פתרונות חלופיים, כמו להביא פרזנטור או להשתמש ב-Voice-Over במקרה שעמידה מול מצלמה מהווה בעיה כלשהי.
כמה זה יעלה לי?
אנחנו לא "נותנים את אותו המרשם" לכולם, כי הפוקוס שלנו הוא תמיד לפתור קודם את הבעיה הכי קריטית של אותו עסק ספציפי.
לצורך כך אנחנו צריכים ללמוד עוד על העסק שלך, כדי שנדע על מה להמליץ לך ומה שווה את ההשקעה שלך.
בניגוד לגורמים אחרים שהאינטרס שלהם הוא לייצר לך "פרסומת" שנשכחת מהר מאוד אי שם באינטרנט (ואז תהיה חייב לחזור אליהם כדי לעשות עוד אחת על מנת להישאר רלוונטי),
האינטרס שלנו הוא לייצר לך נכס וידאו אסטרטגי שיפתור לך אחת ולתמיד בעיה מהותית בעסק שלך - כדי שתרצה לעבוד איתנו בהמשך על פרויקטים נוספים שיפתרו לך בעיות אחרות.
איך מתחילים?
לצורך כך אתה תתבקש לענות על מספר שאלות על העסק שלך, ובהתבסס על התשובות שלך נוכל לבצע מחקר ראשוני על האתגרים שלך ולהבין יותר לעומק את הצרכים העסקיים שלך.
בשיחת האסטרטגיה שלנו נשאל אותך עוד שאלות, נקבל את התמונה המלאה על העסק שלך ונציג לך את הפתרונות שאנחנו מציעים עבורך.