לעסק שלך מגיע הכרה.

אנחנו עוזרים לעסקים (עם ❤ גדול)
להגיע לקהל היעד, להעביר את המסר שלהם

ולצמוח באמצעות סרטונים אסטרטגיים

צפו: כך תגדיל את המכירות בעסק שלך באמצעות וידאו

לנוכחות של העסק שלך בדיגיטל חסר את המרכיב הכי חשוב: אותך.

להתבלט בין כל הרעש בדיגיטל זה עיניין קריטי היום עבור עסקים אם הם מחפשים להכניס עוד לקוחות, להגדיל את הפעילות העסקית ולהפוך לשחקן משמעותי בתחום העשייה שלהם.

אבל בעידן שבו כולם מפרסמים ONLINE - זה כבר לא כזה פשוט.
כולם היום משחררים כמויות אדירות של תוכן, מה שהופך את הניסיון של העסקים לקבל את תשומת הלב שהם צריכים - לקשה במיוחד:
כל האינטרנט פשוט מוצף במידע, תכנים שיווקיים ופרסומות.
אנשים כבר עברו למצב של "קשב סלקטיבי" - הם לא מעוניינים יותר לשמוע את כל הרעש מסביב. 
הם מקשיבים אך ורק למי שמייצר איתם חיבור ברמה האישית.

מה הופך את הוידאו לכלי העסקי הכי חזק כיום?

כשהדרישה לאותנטיות גוברת, החוק החדש בעולם העסקים הוא "אל תגיד - תראה". נשאר רק כלי אחד בעולם שיכול ליישם את זה:
וידאו מהווה כיום כ-85% מהתוכן הנצרך בדיגיטל, והוא צורת המדיה היחידה שמאפשרת את המרחב ליצירת חיבור אישי ובניית אמון מלא.

 
משטח סגול ויגנט.jpg

Go Visual נוצרה כדי לעזור לעסקים לצמוח דרך הדיגיטל עם שיטה ייחודית של העברת מסרים, הגדלת המכירות ויצירת הזדמנויות חדשות באמצעות סרטונים אסטרטגיים חכמים.

 
אנחנו לא כאן בשביל לצלם לך סרטונים "אומנותיים", שאולי נראים טוב - אבל לא מייצרים שום אפקט על הקהל.
זו בדיוק הבעיה שאותה אנחנו פועלים לשנות בתעשייה שלנו.

המטרה שלנו
היא לבנות לך כוח ע"י הפקת נכסי וידאו שיגרמו לקהל היעד שלך להכיר אותך, לאהוב אותך ולהאמין לך -
כך שלכל מהלך שלך תהיה 
השפעה בלתי ניתנת לעצירה.

המשימה שלנו

סוכנות שיווק בוידאו לעסקים

אנחנו מייצרים וידאו

צמיחה.

סוכנות שיווק בוידאו
שפועלת להשפעה מקסימלית

בעסק שלך

אנו מתמחים בהפקת סרטונים אסטרטגיים
ועוזרים ליזמים, עסקים וחברות למקסם את הפוטנציאל העסקי שלהם
בעולם הדיגיטלי של היום 
באמצעות שיטת "VIP בעסקים"

אולי זה נשמע כמוך?

  • יש לך מסר שצריך לשתף עם העולם.

  • יש לך עסק קיים שמוכן לצמיחה מהירה.

  • יש לך נכונות להצטלם ולהיות הפרזנטור של המסר שלך.

  • יש לך רצון לשווק את העסק שלך בוידאו כדי לחמם את הקהל שלך, לייצר תנועה ולהגדיל גם את היקף המכירות - וגם את הרווח מכל לקוח.

  • יש לך עניין גדול בלהפוך למוביל דעה בתחום שלך - ואת המוכנות למעמד ולהשפעה המעורבים בכך.

 
 

< הכלים שלנו >

כך נוכל לעזור לך להצמיח את העסק שלך:

משטח סגול ויגנט.jpg

וידאו

מוכוון תוצאה

משטח סגול ויגנט.jpg

שיווק

מכפיל השקעה

משטח סגול ויגנט.jpg

פיתוח עסקי אסטרטגי

משטח סגול ויגנט.jpg

טכנולוגיות

"שוברות-שוויון"

פיתוח עסקי אסטרטגי

פיתוח עסקי אסטרטגי

וידאו מוכוון תוצאה

וידאו
מוכוון תוצאה

טכנולוגיות וידאו שוברות שיוויון בעסקים

טכנולוגיות

"שוברות-שוויון"

שיווק מכפיל השקעה

שיווק
מכפיל השקעה

 

כך זה עובד:

  • תוכנית פעולה

    אחרי שקיבלנו ממך עוד פרטים על העסק שלך וחקרנו על העולם שלו לעומק - נגבש לך תוכנית פעולה מותאמת אישית ונגלה לך איך תוכל לכבוש את היעדים העסקיים שלך באמצעות וידאו.

  • הפקה

    סיכמנו את הכל - ואתה עכשיו בידיים טובות! אנחנו דואגים להכל בשבילך ומוודאים שהכל רץ חלק, בלו"ז המדויק ובצורה המיטבית - החל מפיתוח הקונספט ועד לרגע שצועקים "קאט"!

  • מינוף

    כל סיפור טוב צריך סוף שמח.

    אחרי שהפקנו את הסרטון שלך, אנחנו עוזרים לך למנף את הנכס האסטרטגי החדש שלך על מנת להבטיח שהוא משרת אותך ברמה הגבוהה ביותר.

by
YANIV KIRSHON
Founder & CEO
Go Visual
יזמות היא המנוע של הכלכלה שלנו

יזמות היא דבר שראוי להערכה.

יש כל כך הרבה בעלי עסקים ונותני שירותים שיש להם מוצר מצוין,
או שירות שיכול לשפר את החיים של אחרים. 
אבל כשזה מגיע להצגת הערך הייחודי שלהם, ביסוס הסמכות המקצועית בתחומם ובסופו של דבר הגדלת העסק - משהו פשוט נתקע
.

בעיניי, זו שליחות אמיתית וגאווה גדולה לתת את הכלים הכי משפיעים בעולם העסקים בידיים של יזמים כמוך ולהתחיל להניע יחד איתך את הצמיחה האדירה של העסק שלך.
וזו לא סתם עוד איזו מנטרה, 
כי היום כולם יודעים -
יזמות מוצלחת היא
המנוע של הכלכלה שלנו. 

יניב קירשון הוא יזם, בוגר הפקולטה לתקשורת של המרכז הבינתחומי הרצליה ואוניברסיטת זפלין בגרמניה.
עם ניסיון של מעל עשור בניהול שיווק והפקה עבור החברות המובילות במשק הישראלי. מוזיקאי בעברו. יוצר תוכן. 
איש של אנשים.

גם הם עבדו איתנו:

טוענים שאלות נפוצות... אנא המתן

רגע, יש לי כמה שאלות...

למה כדאי לי לעבוד איתכם?


במילים פשוטות, Go Visual מקדימה בכמה שנים טובות את תעשיית הפקות הוידאו המסחרית. רוב העוסקים בתחום היום עדיין עובדים בצורה המיושנת, ויוצרים לעסקים סרטונים שאולי עבדו לפני 5-10 שנים.
רק שמאז - שוק הדיגיטל השתנה באופן דרסטי, וכך גם הצרכים של הלקוחות:
אז מצד אחד, יוצרי וידאו וצלמים פרילנסרים יכולים להיות אנשים טכניים מצויינים מבחינת עבודה עם מצלמה, אבל אין להם הרבה מה להציע בכל מה שקשור לייעול תהליכים עסקיים, חידוד המסרים ופיתוח אסטרטגיות שיווקיות בכדי לייצר לך החזר על ההשקעה שלך. מהצד השני, אם תעבוד עם סוכנות שיווק \ פרסום - שם כדי להפיק לך סרטון, ישלחו לך קבלן משנה שהוא אותו הצלם הפרילנסר ממקודם (רק שהם יגבו ממך פי 3-4 יותר), ויכוונו לדפדף אותך כמה שיותר מהר הלאה ללקוח הבא בשיטת סרט נע.
אבל עם Go Visual, אתה מקבל את הכל:
מומחי וידאו שעבורם ההצלחה שלך היא העדיפות העליונה סרטונים ממוקדי-מטרה להשגת היעדים העסקיים שלך סיוע מותאם אישית בגיבוש אסטרטגיה ופיענוח צרכים
ייעול ושידרוג תהליכים בעסק שלך כדי לחסוך לך ביזבוזי זמן, כסף ומשאבים
טכנולוגיות "שוברות שיוויון" ייחודיות שמקדימות את זמנן בשוק




לא יותר פשוט לשכור צלם וידאו?


בהחלט אפשר לשכור צלם וידאו, זה פשוט תלוי בצרכים שלך וביכולת שלך. אבל מבחינתנו, וידאו הוא כלי להשגת המטרה - לא המטרה עצמה. עם צלם וידאו תוכל לקבל, במקרה הטוב, סרטון שאולי נראה יפה - אבל אז אתה או הצוות שלך תצטרכו לשבור את הראש בלנסות להבין איך אפשר למנף אותו על מנת להשיג את היעדים העסקיים שלך.
מניסיוננו, מרבית העסקים לא מצויידים ואין להם את המומחיות או טווח היכולת להוביל בהצלחה פרויקטים של וידאו בעצמם. לכן, ככל שהיעדים שלך גדולים או מורכבים יותר - כך יהיה יותר נכון עבורך לעבוד עם צוות מנוסה שמבין איך למנף את הכוח של הוידאו ככלי להשגת יעדים עסקיים, יגן עלייך מפני בזבוז של זמן, משאבים ותקציב, ויפתח את האסטרטגיה הנכונה ואת הסרטון הנכון עבורך על הפעם הראשונה.




איך אוכל לשמור על עלויות נמוכות ועדיין לקבל סרטון שעונה על הצרכים שלי?


חלק גדול ביצירת פרויקט וידאו ששווה את הכסף שהשקיעו בו, הוא איזון איכות עם עלויות.
לא תמיד יש צורך בתקציב הפקה גדול בכדי להשיג את היעדים שלך.
לפעמים כל מה שאתה צריך - זה סרטון מהוקצע עם מסר חד.


סרטונים פשוטים יותר נוטים לעבוד בצורה הטובה ביותר בחלק העליון של המשפך השיווקי שלך, כשאתה פשוט בונה מערכות יחסים עם הקהל שלך ע"י תוכן שמוסיף להם ערך, או בחלק התחתון של המשפך עם תוכן שמתגבר על התנגדויות למכירה.

אבל על מנת לבנות ערך סביב המוצר או השירות שלך באמצע המשפך שלך - הסרטונים שלך צריכים להיות יותר מרתקים ומרגשים כדי לשכנע את הצופים לקנות ממך.
הם צריכים לתפוס את תשומת הלב של הלקוחות הפוטנציאליים שלך, ולהפוך את הפיתרון שאתה מציע למשהו בעל ערך סנטימנטלי רב.
כחברה שממוקדת ביצירת יחס ROI ללקוחות שלה, אנו נייעץ לך מתי זה משתלם לשמור על הסרטון פשוט יותר, ומתי זה הגיוני להשקיע יותר כדי להפיק סרטון קריאייטיבי ומושקע.




על אילו סוגי סרטונים אתם בדרך כלל ממליצים לעסקים?


המבחר הוא עצום - זה מאוד תלוי בצרכים שלך.
לכן אנחנו כאן כדי לבחון את הצרכים שלך לעומק ולהמליץ על הסרטון (או סדרת סרטונים) הנכון ביותר עבור העסק שלך.
מבחינת הסוג (או ה"פורמט"), אנחנו תמיד משתדלים להיצמד לנוסחאות שכבר הוכיחו את עצמן.
ניתן להתרשם מחלק מסוגי הסרטונים השונים בלינק הבא.

אם מצאת פורמט שמדבר אליך, אל תשכח לציין זאת בפנייה שלך!




כמה זמן לוקח להפיק סרטון?


תהליך ההפקה לפרויקט וידאו ממוצע שלנו הוא 2-4 שבועות החל מחתימת הסכם העבודה עד לקבלת הסרטון הסופי.
בתוך הטווח הזה יתאפשר לך ו\או לצוות שלך זמן לתת הערות ומשוב, וככל שנקבל פידבק מהר יותר במהלך התהליך, כך גם נוכל לעבוד מהר יותר ולייצר את הסרטון במינימום זמן האפשרי.

בפרוייקטים פשוטים - התהליך עשוי לקחת גם ימים בודדים. לעומת זאת, בפרויקטים מורכבים שנדרשים לביצוע מהיר בדחיפות, עלינו לקחת בחשבון מספר משתנים לפני שנסכים לקבל אותם.




כמה זמן אני או הצוות שלי נצטרך להשקיע בפרויקט?


זה משתנה בהתאם ללקוח, היקף וסוג הפרויקט.
פרויקטים מסוגים מסוימים לא ייקחו מזמנך כמעט בכלל, וידרשו רק שליחת פרטים וקבצים ו\או עינייני תיאום בלבד.
לעומת זאת בפרוייקטים כמו סרטון זהות עסקית - שאמור להיות בפרונט של האתר שלך ובסושיאל מדיה - אתה הוא המצולם, ולכן תצטרך להיות הרבה יותר מעורב וזמין במהלך הצילומים. בדרך כלל נצטרך אותך לסה"כ לשעה - שעתיים למשימות טרום הפקה כמו: יצירה ואישור קונספטים ותסריטים, תכנון לוגיסטי ועוד הכנות.
בצילומים עצמם - תלוי בפרויקט - בין שעה עד ארבע שעות.
לכל תהליך הפידבק וסבבי התיקונים - עוד שעה או שעתיים סה"כ. לסיכום, אם אתה המצולם בפרוייקט: מדובר על בערך 6-10 שעות מזמנך, בטווח של 2-4 שבועות.




מה אם אני או הצוות שלי לא טובים מול מצלמה?


ברוב הפרויקטים, אין צורך ביכולות משחק או עמידה מול מצלמה.
רוב הסיטואציות שאנחנו מצלמים הן טבעיות לחלוטין - במיוחד אם אנו מצלמים תוכן לא-מתוסרט בסגנון ראיון.
‍לחלופין, בפרויקטים מסוימים נשתמש בטלפרומפטר שלנו בכדי לעזור לכם להקריא את התסריט שכתבנו מראש עבור הסרטון.

בשני המקרים, אתם בידיים טובות - במהלך הצילומים אנחנו ניתן לכם את כלל ההנחיות והדגשים הנכונים - על מנת לייצר את הסיטואציה לצופים שתראה כאילו אתם עושים את זה כבר שנים, כך שתוכלו להרגיש נינוחים לגמרי.
כמובן שאנחנו תמיד שומרים את האופציה להביא פתרונות חלופיים, כמו להביא פרזנטור או להשתמש ב-Voice-Over במקרה שעמידה מול מצלמה מהווה בעיה כלשהי.




כמה זה יעלה לי?


התימחור תלוי בגורמים שונים כמו היקף הפרוייקט, בקונספט של הסרטון ובצורך שאנחנו רוצים לתת לו מענה, כך שהמחיר בהחלט משתנה בין עסק לעסק ובין פרוייקט לפרוייקט.
אנחנו לא נותנים את אותו המרשם לכולם, כי הפוקוס שלנו הוא תמיד לפתור קודם את הבעייה הכי קריטית של אותו עסק ספציפי.
לצורך כך אנחנו צריכים ללמוד עוד על העסק שלך, כדי שנדע על מה להמליץ לך ומה שווה את ההשקעה שלך.
כך או כך: בסוף זו תמיד שאלה של עלות מול תועלת.
בניגוד לגורמים אחרים שהאינטרס שלהם זה לייצר "פרסומת" שנשכחת מהר מאוד אי שם באינטרנט (ואז תהיה חייב לחזור אליהם כדי לעשות עוד אחת), האינטרס שלנו הוא לייצר לך נכס וידאו אסטרטגי שיחזיר לך כפול מההשקעה שלך - כדי שתרצה לחזור לעבוד איתנו בהמשך על פרוייקטים אחרים. לכן אנחנו מתמקדים בייעול תהליכים עסקיים וביצירת סרטונים אסטרטגיים שמייצרים אפקט לטווח הארוך, וניתן להשתמש בהם מדי יום בכדי להביא תוצאות לעסק שלך.




איך מתחילים?


ניתן לתאם איתנו סשן אסטרטגי לקבלת תוכנית פעולה מותאמת אישית לעסק שלך.

לצורך כך אתה תתבקש לענות על מספר שאלות על העסק שלך, ובהתבסס על התשובות שלך נוכל לבצע מחקר ראשוני על האתגרים שלך, להבין יותר לעומק את הצרכים העסקיים שלך - וכך לגבש לך פתרונות וידאו שיתנו לך את המענה המדוייק ביותר.
בסשן האסטרטגיה שלנו נשאל אותך עוד שאלות, נקבל את התמונה המלאה על העסק שלך ונציג לך את הפתרונות שאנחנו מציעים עבורך.
אין כאן כל התחייבות, ואנחנו לא מאמינים בלדחוף לך משהו שאתה לא צריך. לכן, רק אם יש ביננו התאמה טובה, ותוכנית הפעולה שהצענו מקובלת עלייך, נשלח לך הסכם עבודה על מנת שתוכל להבטיח את מקומך כמה שיותר מוקדם בלו"ז ההפקה שלנו. לאחר החתימה כבר נוכל נתקדם לתהליך הטרום-הפקה על מנת להתחיל לעבוד על פרטי הפרויקט.





 מוכנים 
 לצמיחה? 

 

מגזין לעסקים בצמיחה

כתבות מומלצות >>

הרשמו למגזין וקבלו טיפים, מדריכים וכלים שיעזרו לכם להצמיח את העסק:

 

דברו איתנו

  • דברו איתנו במסנג'ר
  • עמוד הלינקדאין שלנו
  • ערוץ היוטיוב שלנו
  • עמוד האינסטגרם שלנו
  • עמוד הפייסבוק שלנו
נבנה ועוצב ע"י GO VISUAL - גו ויזואל. כל הזכויות שמורות (2020).