Yaniv Kirshon

2 דקות

האם אתה יודע לייצר סיבה מספיק משכנעת למה כדאי לקנות *דווקא* ממך?

עודכן ב: 2 ינו 2021

כל אנשי השיווק היום אומרים שוידאו הוא הדרך היעילה ביותר לקדם את העסק או המותג שלך.

הם מפנים אותנו לכל מיני סטטיסטיקות של שיווק בוידאו כדי לנסות להסביר לנו עד כמה זה רציני: אחוזי המרה גבוהים, שיפור ב-SEO, תשומת לב מוגברת וכו'....
 
אבל יש כאן משהו עמוק יותר:

וידאו יוצר את המרחב לפתח קשר אישי בינך לבין הקהל שלך.
 

יש כמובן עשרות שיטות לעשות את זה עם סוגי הוידאו השונים,
 
אבל העניין הוא שכולנו יודעים שבאופן בסיסי קל יותר להראות משהו במקום להסביר אותו.
 
וכפי שאומרים, "תמונה שווה אלף מילים". אז כמה שווה סרטון?

אבל וידאו הוא לא "הוקוס פוקוס".
 
הוא כלי שצריך לדעת איך להשתמש בו בחוכמה.
 
הוא לא הסטטיסטיקות והמספרים,
 
כי הם לא רלוונטיים בכלל לעסקים שלא יודעים לנצל את התכונה הכי חשובה שלו,
 
שהיא באופן ברור היתרון המובהק שלו:
 
וידאו הוא שכפול מדויק של המציאות.
 
ודווקא זה בדיוק מה שהופך אותו לכלי הכי חזק בעולם העסקים.
 
הוא מאפשר לך לנהל עם הקהל שלך תקשורת אישית - כי הוא נותן את התחושה לצופה שהוא נמצא ממש שם, במציאות, ביחד איתך.

וכמו בפגישה אמיתית - פנים מול פנים,

זה המעמד הכי מתאים להציג את עצמך למי שיושב מולך.
 
להתחבב עליו.
 
לרכוש את האמון שלו.
 
להוכיח לו שהוא יכול לסמוך עלייך.
 
לתת לו את התחושה שהוא בידיים טובות.

כל אלו הם קריטריונים עוצמתיים בתהליך השכנוע כי הם מסתמכים על עקרונות פסיכולוגיים בסיסיים:

הם מספקים ללקוח סיבות שעונות גם על הצרכים הרציונאליים אבל בעיקר על הצרכים הרגשיים.
 
ובמקום "להטיף" לו דקות ארוכות בניסיון להסביר לו למה דווקא אתה,
 
למה דווקא ממך,
 
למה אתה שונה מהאחרים.
 
אין דרך טובה יותר לשכנע אותו בזה - מאשר פשוט להראות לו.

>> לקבלת תוכנית פעולה מותאמת אישית להצמחת העסק שלך עם וידאו: לחצו כאן

#שיווקבוידאו #פיתוחעסקי #מכירות #קידוםעסקים #קידוםבוידאו #וידאולעסק

    25
    0